Munka

2010.11.14. 14:21

2010. November 14.

Az elmúlt héten munkában voltam. Azaz végre van munkahelyem. Pár hete, a magyar őszi vásáron bemutattak egy félig magyar építésznek, Kunckel  Bélának hívják, és kb 40 éves lehet. A cég pedig családi vállalkozás. Az apja kezdte még évtizedekkel ezelőtt. Az apja Ditrich, német. Elég nagy cég, 10-20-an dolgoznak időszaktól függően, és rengeteg melójuk van, és sok nemzetközi. Azaz terveznek Magyarországra is, meg németországba, meg még mit tudom én hova. Igazából nem csak építészek, hanem várostervezők is. Én most próbaidőn vagyok, és a projekt, amire beraktak mindjárt egy utca felújítás itt Caracasban. Én vagyok aki számítógépen modellezem az egészet 2D-ben és 3D-ben is, és látványterveket csinálok róla.

Szerencsém van ezzel a hellyel abból a szempontból, hogy a kisfőnök, Béla jól beszél magyarul, és így könnyebben fogom megtanulni a szakkifejezéseket spanyolul. A másik, meg hogy már fel voltam készülve, és gyakorolgattam is az AutoCAD nevű tervezőprogramot, mert az az amit itt mindenki használ. Az ArchiCAD, amit otthon az építészek általában használnak (mert magyar fejlesztésű, és nagyon jó), az itt ismeretlen. Ámde ez az iroda éppen ki akarta próbálni az ArchiCAD-et, viszont senki nem ért hozzá. Úgyhogy most én azzal vagyok megbízva, hogy ezt a projektet ArchiCAD-del csináljam, amihez jól értek, próbaképp, hogy viselkedik a program. Szóval ennyiből is könnyebb most a helyzetem. A sötét oldala a dolognak, hogy az iroda nagyon messze van a lakásunktól. 2 óra utazás oda, és 2 óra vissza. Szóval gyakorlatilag nem sok időm marad munka mellett. De mindegy, végülis tetszik, hogy várostervezéssel foglalkozom, mert ez mindeig is érdekelet de eddig még nem csináltam, és már eléggé vágytam rá, hogy pénzkereső elfoglaltságom legyen. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camburpinton.blog.hu/api/trackback/id/tr842448003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

istvanffy 2010.11.17. 20:08:19

Jól összepasszoltak a dolgok, hajrá! :)
Caracasra meg nagyon ráfér egy kis várostervezés :D
süti beállítások módosítása